poniedziałek, 16 listopada 2015

Nie znasz – nie zapraszaj (Wojciech Warwas)

Nie znasz – nie zapraszaj zrealizowany dla akcji "Ambasadorzy Bezpiecznego Internetu" Obejrzałem właśnie film "Nie znasz - nie zapraszaj" , który swym tematem i sposobem jego przedstawienia wywarł na mnie duże wrażenie. Temat ważny – kogo zapraszam do domu gdy zapraszam go w internecie do grona swoich znajomych. Zobaczyłem młodego mężczyznę , na oko sympatycznego , ale co on robi?! Przebiera się w różową spódniczkę , skacze po łóżku , myszkuje w szufladzie , jest w dziewczęcym pokoju!!! Wcale mi się nie podoba to , co zobaczyłem , on chyba nie jest u siebie , to raczej nie jest jego pokój. Byłem zaniepokojony , nie chciałbym gościć w swoim pokoju takiego intruza , kto go tam zaprosił? Właścicielka laptopa na szczęście szybko się go pozbyła zamykając ekran – wyłączyła nieproszonego gościa. Film trwa tylko 1 minutę , akcja dzieje się szybko , kończy się dobrze. Mnie ten film przekonuje aby nie zapraszać kogoś , kogo nie znam. Dostępność sieci i multimediów stawia nas codziennie przed takimi wyborami.

1 komentarze:

Nessa pisze...

treść: temat+8 zdań (1), przesłanie (1), techniki (0), związek (0), styl (1), segmentacja (1), język (2), ortografia (1), interpunkcja (1)
"stawia nas" - styl. Akcja dzieje się szybko - dzięki czemu? Jak nakręcone? Efekty specjalne? Ruch kamery? "Dostępność sieci i multimediów stawia nas codziennie przed takimi wyborami." - czemu?

Prześlij komentarz