niedziela, 24 maja 2015

Hans Memling (Jakub J.)


Memling30.jpg
Memling Triptych of Jan Crabbe.jpgObudziłem się rano ale było inaczej niż zwykle . Sięgnąłem po swego tableta ale jego nie było. Kiedy szedłem na dół okazło się że niema żadnych urządzeń elektronicznych. W miejscu gdzie stał telewizor były rozłożone sztalugi a przy nich stała nie znana postać. Kiedy spytałem się kim on jest odpowiedział mi że jest Hansem Memligiem Niemieckim malarzem który na zamówienie mojego ojca malował dla niego obraz Tryptyk Jana Crabbego . Pokazuje śmierć Jezusa Chrystus na krzyżu. Pożegnałem się z nim i nagle obudziłem się uświadamiając sobie że to był tylko sen. Dzięki temu spotkaniu zrozumiałem  że nie wszystko w życiu nam jest potrzebne, kiedy możemy podziwiać takie dzieła stworzone przez człowieka.

1 komentarze:

Nessa pisze...

Praca nie została wykonana.

Prześlij komentarz