niedziela, 24 maja 2015

Michał Anioł (Wojtek)

Napisz opowiadanie na temat Moje spotkanie z artystą malarzem w jego pracowni. Krótko
scharakteryzuj artystę i zastosuj słownictwo związane ze sztukami plastycznymi (szczegóły zadania w zeszycie).

 Jako obiekt naukowy przeniosÅ‚em siÄ™ w czasie do czasów MichaÅ‚a AnioÅ‚a.
PojawiÅ‚em siÄ™ w jego pracowni. WszÄ™dzie byÅ‚ baÅ‚agan. MichaÅ‚ siedziaÅ‚ na krzeÅ›le i stukaÅ‚ w coÅ› dÅ‚utem.  ByÅ‚ to pomnik Dawida... Kiedy mnie zobaczyÅ‚ byÅ‚ zdziwiony. Drzwi byÅ‚y zamkniÄ™te a mój ubiór byÅ‚ niezwykÅ‚y.
Po paru nieprzyjemnościach o włamanie i itp. Namówiłem go na opowiedzenie mi o jego pracy.
MieszkaÅ‚ w Toskanii i byÅ‚  Rzeźbiarzem-Malarzem.
DookoÅ‚a staÅ‚y rzeźby.  CzuÅ‚em siÄ™ dziwnie. PatrzÄ…c na rzeźby czuÅ‚em siÄ™ jakby żyÅ‚y... Teraz wierze że MichaÅ‚ byÅ‚ geniuszem. Każda część ciaÅ‚a byÅ‚a dokÅ‚adnie odwzorowana.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie i z wielką chęcią chciała bym więcej :)

Nessa pisze...

91 wyrazów - trochę za mało. Twojemu opowiadaniu brakuje spójności. Bardzo słaba interpunkcja.

Prześlij komentarz