środa, 3 grudnia 2014

Aleksander Macedoński (Piotr)

Jestem Aleksandrem, królem Macedonii, urodziłem się w 356 roku przed narodzinami Jezusa. Moim ojcem był Filip II, gdy wzmocniłem swoją pozycję w Grecji ruszyłem na podbój Persji. W walce z Persami największą rolę odgrywała moja falanga , w falandze byli Hoplici uzbrojeni w okrągłą tarcze z dwoma uchwytami, hełm, włócznią i krótki miecz .W bitwie pod Issos odkrytą głową ruszyłem naprzeciw Dariusza III,który poniósł klęskę a ja z moim wojskiem opanowałem Syrię, Palestynę  i Egipt. W Egipcie zostałem okrzyknięty wyzwolicielem. To tutaj  zostałem Faronem i założyłem Aleksandrię w 331 r.p.n.ch. To tutaj na wyspie Faros, po mojej śmierci wybudowano tu słyną latarnie morską.Kolejnym moim celem były Indie, ale tutaj moi żołnierze wyczerpani wieloletnimi walkami zbuntowali się przeciwko mnie, i musiałem zrezygnować z dalszych wypraw. Moi żołnierze i ja poznawaliśmy różnorodność nowego świata: morze, wspinaczki, budowanie dróg i mostów. Surowe klimaty, pustynie,stepy, gigantyczne węże to wszystko było na naszej drodze do Indii. Umarłem w Babilonii na skutek choroby w 323r.p.n.ch

Bucefał

















 Moje Popiersie 










Tereny które podbiłem.








18 komentarze:

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy miałeś swoją historię? (Roland)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Rolandzie Tak miałem swoja historie. Choć miałem tylko 33 lata :D

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Aleksandrze Macedoński czy miałeś jakieś rodzeństwo? Jeśli tak podaj jego imię.

(Lancelot)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Jak się nazywała twoja matka ?
@Tristan

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Aleksandrze, co Cię pchało do zdobywania tych wszystkich krain?

(Jon Snow)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego tak łagodnie zareagowałeś na bunt żołnierzy?

(Król Karol Wielki)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Tristan tak miałem żonę Roskanę

Unknown pisze...

Rycerzu skąd pochodził twój ojciec Filip II ?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co ważnego zrobił twój ojciec, Filip?
(Zawisza)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Mówiono, że jesteś synem boga egipakiego, jakiego?
( Geralt)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

*egipskiego

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Julia . Mój ojciec pochodził z Macedonii .






Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Zawisza Mój ojciec
powiększył terytorium państwa, tworząc z Macedonii silny organizm państwowy.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Geralt mówili że jestem synem Ammona
Re/Ra

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Lancelot niemialem rodzenstwa

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@KarolWielki zareagowałem w sposób odpowiedni. Musiałem stłumić bunt ale rozumiałem też, że żołnierze są wyczerpani długą kampanią. Dlatego ukarałem surowo tylko tych, którzy sprowokowali ten bunt.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@JonSnow Nienawiść do persów

Prześlij komentarz