środa, 3 grudnia 2014

Galahad (Dawid)

Jestem Galahad sławę swoją zdobyłem gdy odnalazłem kielich Chrystusowy (święty Graal) . Jestem synem Lancelota. Zostałem wychowany przez kapłanki oraz przeróżnych kapłanów Graala . Znałem Pismo Święte niemal na pamięć. Byłem szkolony przez najlepszych rycerzy, więc sztuka walki niebyła mi obca.


Zdobyłem miecz boleści. Mogłem go posiąść ponieważ miałem czystą duszę.

Również zdobyłem tarczę z wizerunkiem wielkiego czerwonego krzyża.

 Mnie zostało przepowiedzone  że tylko ja zasiądę na Stolicy Zguby. Także miałem dobre umiejętności strzeleckie. Brałem udział w tylko jednej bitwie. Była to obrona klasztoru przed najazdem barbarzyńców.
   

18 komentarze:

Nessa pisze...

Proszę o wyjaśnienie, cóż to jest takiego "czysta dusza"?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

W jaki sposób zdobyłeś kielich Chrystusowy?

(Król Karol Wielki)

Unknown pisze...

Przez jakich rycerzy zostałeś szkolony ?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czego jesteś symbolem ?

(Lancelot)

Unknown pisze...

Kto był twoją matką ?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Drogi Galahadzie, skąd wzięła się nazwa "miecz boleści"?

(Jon Snow)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego zdradziłeś Ojca swego Galahardzie

Leonidas

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy bałeś się śmierci? (Ronald)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Ile miałeś lat kiedy odnalazłeś Gralla?
(Zawisza)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co zrobiłeś z Grallem?
(Geralt)

Unknown pisze...

Dlaczego brałeś udział TYLKO w jednej bitwie Galahardzie?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Oddałem Grala Bogu.
(Galahad)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Odnalazłem Grala gdy byłem dzieckiem.
(Galahad)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Nie bałem się śmierci

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Nazwa "miecz boleści" wzięła się gdy dwaj bracia walczyli na śmierć i życie.
Obydwaj bracia zadali sobie śmiertelne rany. Gdyż jeden miecz został zniszczony. Merlin przeklął ostrze i tylko czysta dusza mogła nim dzierżyć. I od tamtej pory miecz nosi nazwę mieczem boleści.
(Galahad)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Ja nie miałem matki i zostałem spłodzony za pomocą czarów zostałem wychowany przez kapłankę świętego Grala.
(Galahad)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jestem symbolem istoty długo oczekiwanej, przynoszące szczęście, radość, uspokojenie oraz rozjaśniające każde miejsce.
(Galahad)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czysta dusza to znaczy że ktoś nie popełnił grzechu.
(Galahad)

Prześlij komentarz