środa, 3 grudnia 2014

Oliwier (Julia)

Jam jest Oliwier, wierny druch i przyjaciel Rolanda, narzeczony jego siostry Ody.Ponad  

wszystko cenię sobie, wierność , lojalność i oddanie.Obowiązki względem ojczyzny, 


poddanych i przyjaciół, są tym, na czym najbardziej mi zależy.Sztuka walki jaką 


opanowałem, obowiązki wojenne, staram się wykonywać z roztropnością , bacząc na losy 


kraju i poddanych.Jako rycerz i mężczyzna silny, dobrze zbudowany, posiadam miecz swój 


wyjątkowy. Nazwałem go "Hauteclaire" (Jasny wysoki) .Dla swojego kraju- Francji , Króla i 


poddanych jestem w stanie oddać życie. Po wielu latach doświadczeń w walce, kieruję się 


roztropnością w boju, troską o poddanych i darem który otrzymałem, czyli darem 


przewidywania. Posiadłem swego rodzaju intuicję ,która karze mi skłonić Rolanda do 


zadęcia w róg i przywołanie wojska Króla Karola na pomoc. Roland nie chce wysłuchac 


mych rad, przyjdzie nam stanąć ramię w ramię i walczyć z przeważającymi siłami wroga, 


choćbym miał zginąć w walce.







15 komentarze:

Nessa pisze...

Jak potoczyły się dalej Twe losy, o szlachetny Panie?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Kto cię pochował i gdzie ?

(Lancelot)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Oliwierze, skąd wzięła się nazwa Twojego miecza?

(Jon Snow)

Unknown pisze...

Zginąłem w walce w wyniku śmiertelnych ran. Król Karol Wielki kazał pochować moje serce w Hiszpanii a moje Ciało zabrał do Francji i tam pochował. (odpowiedź dla Nessa i Lancelota)

Unknown pisze...

Nazwa miecza "Houteclaire" czyli jasny-wysoki nadałem mu osobiście. Bo jako mężczyzna postawny i dobrze zbudowany posiadałem stosowny do swojego wzrostu miecz, czyli duży i z jasnej stali. Teraz masz już odpowiedź Jon Snow :) I chciałbym jeszcze dodać że byłem zacnym i walecznym rycerzem i nie rozstawałem się ze swym mieczem , który był niejako mym kompanem i byłem do niego bardzo przywiązany, to też nadało mu nazwę.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

W jaki sposób zginąłeś Panie

Leonidas

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy kiedyś byłeś ranny panie (Rland)

Unknown pisze...

Szlachetny rycerzu czy twój miecz miał jakąś nazwę ?
@Tristan

Unknown pisze...

Owszem, zwał się Hauteclaire czyli Jasny Wysoki.
(odpowiedź dla Tristana)

Unknown pisze...

Miałem zbyt śmiertelne rany pod czas walki, och wielki Leonidasie.

Unknown pisze...

Jako rycerz wiadomo że byłem ranny przecież zginąłem w walce w wyniku śmiertelnych RAN nie prawdaż Rland.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Oliwierze, ile znałeś Rolanda???
(Zawisza)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Szlachetny Oliwierze kiedy otrzymałeś Hauteclaire ?
(Geralt)

Unknown pisze...

Szlachcicu, ile lat żyłeś?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czyim jesteś synem?

(Król Karol Wielki)

Prześlij komentarz