środa, 3 grudnia 2014

Geralt (Marcin)

Geralt – fanowska interpretacjaZwą mnie Geralt z Rivii. Niektórzy mówią na mnie Biały Wilk lub Rzeźnik z Blaviken. Moimi rodzicami są czarodziejka Visenna i wojownik Korin. Jestem wiedżminem. Moją specjalnością jest zabijanie potworów, a obowiązkiem chronienie ludzi przed monstrami. Nie wierzyłem w przeznaczenie, więc chcąc sprawdzić czy naprawdę istnieje jak mówią wędrowcy, zażądałem od Pavvety i księcia Duny'ego nienarodzonego jeszcze dziecka tak zwanego ,, dziecka niespodzianki ". Jednak gdy okazało się, że to dziewczynka nie wziąłem jej ze sobą ale gdy mój los związał się po raz trzeci z Ciri postanowiłem się nią zaopiekować, aż w końcu pokochałem ją jak własne dziecko. Trenowałem ją jak wiedźmina w Kaer Morhen wraz z Lambertem, Vesemirem, Eskelem i Coenem. Moim najlepszym przyjacielem był śpiewak Jaskier, a miłością mojego życia była              Yennefer, z którą się ożeniłem. Zginąłem przebity widłami w serce przez chłopa. Wiem, że wiedźmini potrafią żyć jeszcze przez pewien czas z przebitym sercem bronią ale mało pamiętam z tamtego okresu. Widziałem jak Yennefer ginęła, gdy próbował mnie uleczyć. Zginęliśmy. Po chwilowej ciemności odzyskałem przytomność i znalazłem się w nieznanym mi miejscu, gdzie Ciri jedzie do mnie na jednorożcu by mnie pożegnać. 

20 komentarze:

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co powiesz wiedźminie o Jaskierze?

Leonidas

Unknown pisze...

Czemu niektórzy zwali cię Białym Wilkiem lub Rzeźnikiem z Blaviken ?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Z czego wyrabia się Wiedźmińskie eliksiry ? (Roland)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Kogo byłes dzieckiem ???
Aleksander Macedoński

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Skąd pochodziłeś?

(Lancelot)

Unknown pisze...

Dlaczego nie wiozłeś jej jak okazała się dziewczynką ?
@Tristan

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Geralcie, kto to jest Wiedźmin?

(Jon Snow)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czemu zwią Cię "Rzeźnik"?
(Zawisza)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

O wielki Aleksandrze byłem dzieckiem Visenny i Korina.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Wiedźmin to zmuntowany człowiek, którego specjalnością jest zabijanie potworów i z tego też żyje choć zarabia marne grosze, drogi Jon'ie Snow

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jaskier to mój przyjaciel. Jest on rozsławionym śpiewakiem, śpiewa ballady. Ballady pisze o osobach, które zna ale w nakładach nie umieszcza imion, nazwisk i pseudonimów. Kąskiem jest człowiekiem zadaniowym i rozrzutnym, waleczny Leonidasie

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Drogi Rolandzie eliksiry robi się z alkoholu i niektórych składników ziół, mineralów i potworów.

Fanfiki Gimnazjum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fanfiki Gimnazjum pisze...

Drogi Tristianie, Zostawiłem Curie gdy po raz pierwszy ją ujrzałem, ponieważ sądziłem, że dziewczynka nie nadaje się na wiedźmina, po za tym nie chciałem robić sobie utrudnień w podróżach ale teraz się zmieniłem, gdybym mógł cofnąć czas wybrałbym Ciri od razu.

Unknown pisze...

Dlaczego nie wierzyłeś w przeznaczenie ?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Geralt:
Jakie to jest uczucie obudzić się z przebitym sercem?
(Król Karol Wielki)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Zawiszo i Oliwierze zwą mnie rzeźnikiem z Blaviken, ponieważ zabiłem tam Renfri oraz członków jej drużyny. Białym wilkiem zwią mnie z powodu moich mleczobiałych włosów i medaliony z głową wilka.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Drogi Urlichu, nie wierzyłem w przeznaczenie, ponieważ sądziłem, że sam decyduje o swoim losie, a nie jakieś ,, przeznaczenie " o nim decyduje.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Karolu, obudzenie się z przebitym sercem widłami jest bolesne i przykre, ponieważ wierz, że zginiesz ale zginąłem dumny z siebie, bo zabiłem wiele potworów, obroniłem wielu ludzi i wychowałem Ciri. Jest mi też trochę wstyd, ponieważ zabił mnie wieśniak.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Lancelocie, pochodzę z Rivii, państwa położonego w Dół Angra.

Prześlij komentarz