środa, 3 grudnia 2014

Król Artur (Jakub R.)

Nazywam się Artur, jestem królem Anglii. Zostałem królem po wyciągnięciu miecza ze skały, około roku 497. Do tej pory nikomu się to jeszcze nie udało. Ów miecz, niestety, złamał się podczas jednej z bitew, przez co otrzymałem miecz Excalibur od Pani Jeziora. Zostałem koronowany w wieku 15 lat. Jako początkujący władca byłem niedoświadczony, więc we władaniu Anglią pomagał mi czarownik Merlin. Z jego pomocą założyłem Bractwo Okrągłego Stołu, walczące ze złem, któremu przewodzi  Morgan Mmynvawr. Naszym drugim celem było poszukiwanie Świętego Graala. Odnaleźliśmy go za sprawą Galahada. Za swojego panowania zbudowałem zamek Camelot, w którym żyłem ze swoją żoną Ginewrą.

Pod koniec swojego życia oddałem swoją koronę synowi, Cadwy'emu.Moja śmierć nastąpiła w roku 562, z powodu ran odniesionych w walce z Medrautem.

11 komentarze:

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak mieli na imię twoi rodzice ?
(Lancelot)

Nessa pisze...

Kto wpadł na pomysł z okrągłym stołem?

Unknown pisze...

W jakiej bitwie złamał się twój miecz Arturze ?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Królu Arturze, czy byłeś dumny z założenia słynnego Bractwa Okrągłego Stołu, co Tobą kierowało?

(Jon Snow)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Królu Arturze kto był twoim nauczycielem

Leonidas

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy miałeś jakiegoś oddanego przyjaciela? (Roland)

Unknown pisze...

Czy wiąże się jakaś legenda z twoim mieczem? (proszę rozwiń myśl )
@Tristan

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego akurat ty zdołałeś wyciągnąć miecz ze skały?

(Król Karol Wielki)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak wyjąłeś miecz?
(Zawisza)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jaki cel miało założenie okrągłego stołu?
(Geralt)

Unknown pisze...

Czy Ginewra była najważniejszą osobą w twoim życiu?

Prześlij komentarz