środa, 3 grudnia 2014

Tristan (Alina)

    Jestem rycerzem króla Marka, władcy Kornwalii. Pochodzę z Lonii. Moją matką była Isabelle, a moim ojcem Riwalen. Byłem bratankiem - króla Marka. Byłem też rycerzem Okrągłego Stołu, po zabiciu Morhołta (wuja Izoldy). Zobowiązałem się przywieźć królowi Markowi jego wybrankę, irlandzką księżniczkę, Izoldę Jasnowłosą. My, nieświadomie wypiwszy napój miłosny w trakcie podróży morskiej do Kornwalii, nieszczęśliwie się w sobie zakochaliśmy.Nasza historia opowiada o mojej miłości do Izoldy Jasnowłosej, moich przygodach i cnotach. Umarłem w Bretanii, jako mąż Izoldy o Białych Dłoniach, Izolda umarła z rozpaczy po mojej śmierci . Nie zdążyliśmy się pożegnać się przed moją śmiercią - Zmarłem, nim Izolda zdążyła dobić do brzegów Bretanii.                                                   


Tristan














        Izolda jasnowłosą




                                            



24 komentarze:

Nessa pisze...

Nigdy tego nie rozumiałam i proszę o wyjaśnienie - dlaczego na grobie kochanków wyrósł krzak głogu, którego pędy połączyły się?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak poznałeś Izoldę?

(Król Karol Wielki)

Unknown pisze...

@Król Karol Wielki
Izoldę poznałem kiedy mnie uratowała i się mną zajeła

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Kto przygotował napój miłosny ?

(Lancelot)

Unknown pisze...

Kto kazał ci przywieść wybrankę dla króla Marka ?

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fanfiki Gimnazjum pisze...

Tristanie, dlaczego zostałeś rycerzem Okrągłego Stołu?

(Jon Snow)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Tristanie, jak wyglądał twój grób

Leonidas

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co sprawiło iż umarłeś (Ronald)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Ile miałeś lat jak umarłęs ??? aleksander macedoński :D

Unknown pisze...

@Nessa
Gdy kochankowie zostali pochowani w 2 osobnych grobach obok siebie,"Ale w nocy z grobu Tristana wybujał zielony i liściasty głóg, który wznosząc się ponad kaplicę, zanurzył się w grobie Izoldy. Ludzie miejscowi ucinali głóg, ale każdej nocy odrastał. Wtedy król Marek zabronił go ucinać. Tak oto kochankowie byli ze sobą złączeni na zawsze"

Unknown pisze...

@Lancelot
Napój miłosny przygotowała matka Izoldy ,dla niej i króla Marka

Unknown pisze...

@Olivier
Tak naprawdę to nikt ,dlatego że król Marek oświadczył że poślubi tą damę do której należy ten włos( bo ten włos znalazł król Marek na słowiku).Włos należał do Izoldy więc musiałem przywieść wybrankę króla

Unknown pisze...

@Jon Snow
Zostałem rycerzem okrągłego stołu przez Morhołta

Unknown pisze...

@Ronald
Umarłem ,dlatego że Izolda Jasnowłosa odrzuciła naszą miłość, że nie chciała zobaczyć się ze mną przed śmiercią

Unknown pisze...

@Ronald
Oczywiści że Izolda jasnowłosa nie odrzuciła ich miłości ,śmierć Tristana była spowodowana kłamstwem Izoldy o białych dłoniach.
Obie odp są prawdziwe

Unknown pisze...

@Leonidas
Mój grób był w kaplicy

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jaki był twój ojciec?
(Zawisza)

Unknown pisze...

@Zawisza
Mój ojciec był wspaniałym władcą Lonii i świetnym ojcem.Chciał zjednoczenia Brytani.

Unknown pisze...

@Aleksander macedoński
Miałem w ten czas 19 lat.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Gdzie znajduje się Lonia?
(Geralt)

Unknown pisze...

@Geralt
Lonia leży na północnym-zachodzie Brytani.

Unknown pisze...

Czy myślisz, że życie bez Izoldy nie miałoby sensu?

Unknown pisze...

@Ulrich von Jungingen
Ja nie myślę , ja to wiem że nie miało by sensu. Dlatego że moje serce by się wykrwawiło i pękło z tęsknoty za moją piękną, delikatną, kochaną, idealną Izoldą.

Prześlij komentarz