poniedziałek, 19 stycznia 2015

Sachem (Natalia K.)



Wywodzę się z osady indyjskiej zwanej Chiavetta.
Chiavetta to dawna stolica Czarnych Wężów .
Mieszkańcy Chiavetty zostali wymordowani a stolica została spalona przez osadników z Berlina , Grundenau i Harmonii.
Na szczęście ja przeżyłem .
Przygarneła mnie grupa cyrkowa w której z czasem stałem się pierwszym akrobatą chodzącym na wysokości po drucie .
Gdy stoję na sali ludzie siedzący na widowni wołają moje imię które brzmi Czerwony Sęp .
Stoję dumnie mam na sobie płaszcz z białych gronostajów , na głowie pióropusz , za pasem topór i nóż do skalpowania, a w rękach trzymam długi drąg  który pozwoli mi na utrzymanie równowagi .
Moja twarz wygląda jakby wykuta z miedzi przypomina głowę orła a oczy złownego spoglądają po widowni.
Zanim wchodzę na drut wydaję z siebie okrzyk wojenny moich przodków, chwilę później
Szybko wskakuję na drut i zaczynam swą pieśń wojenną .
Słowa pieśni wywołuja u słuchaczy strach , moje ruchy i spojrzenia wyzwalają panikę mam wrażenie że zaraz wszyscy uciekną dlatego zeskakuję z  drutu i znikam .
Kiedy znowu się pojawiam z blaszaną miską , proszę o datki , zmęczony i zziajany .
Czuje że kamień spadł ludzią siedzacym na widowni  z serca ,że nie zemściłem się na nich za moich przodków .
Tak wyglądam .

15 komentarze:

Fanfiki Gimnazjum pisze...

W jaki sposób widzisz swoją przyszłość? Czy zamierzasz pozostać w moim cyrku?
(Dyrektor cyrku Asia)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Gdyby Pańscy krewni żyli, czy dumni byli by z Pana ?

( Egzekutor Czerwiakow - MW)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy duma, o której wspomniałeś była prawdziwym uczuciem czy było to udawane uczucie? Uzasadnij swoją odpowiedź.

(dyrektor cyrku- alfa)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak czujesz się w cyrku, za szkłem, pod żelazną łapą tego tyrana zwanego "Dyrektorem cyrku"?
Ja wiem co to znaczy nie móc się sprzeciwić przełożonemu. Przemyśl to proszę.
Czerwiakow (Wiktor)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak wyglądały Twoje początki w cyrku?
(sąsiad małżeństwa- AS)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Skąd u Pana tak niezwykłe zdolności akrobatyczne? Posiadał je pan od dziecka, czy może je Pan wyćwiczył?

Ma pan tremę przed wyjściem na scenę? Jakie to uczucie występować przed tak dużym tłumem ludzi?
Kuntz Wunderli (Julia)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego buduje Pan takie napięcie, żeby na samym końcu wszytko nagle przerwać i zostawić ludzi bez zakończenia?

(Widz Strzelec)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego buduje Pan takie napięcie, żeby na samym końcu wszytko nagle przerwać i zostawić ludzi bez zakończenia?

(Widz Strzelec)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Myśli Pan, że cyrk to godna praca dla takiej osoby jak Pan?
(Nauczyciel Antka - Kuba Ciszewski)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Dyrektor cyrku Asia
Tak bardzo bym chciała zostać nadal w twoim cyrku ponieważ mi się w nim podoba,dobrze się w nim czuję i widzę że publiczności która mnie ogląda bardzo się podobają moje występy chodź czasem jest widać po ich twarzy przerażenie .


@Egzekutor Czerwiakow MW
Myślę że nie ponieważ publiczność która mnie ogląda wymordowała moich przodków.


@Dyrektor cyrku alfa
Było to ustawione pod publiczność , ponieważ takie zachowanie jest w moim scenariuszu a, w życiu jestem spokojnym i skromnym człowiekiem.

@Czerwiakow
Moim zdaniem dyrektor cyrku jest miły i wyrozumiały więc nie mam większych problemów.

@Kuntz Wunderli
Wyćwiczyłem je gdy dostałem się cyrku .

Na początku czułem bardzo ogromny stres ale gdy wchodziłem na scene po kilku sekundach on mijał .


@Widz
nie wolno przekraczać pewnych zasad przyzwoitości .

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Nauczyciel Antka
Moim zdaniem tak I to grupie cyrkowej zawdzięczam to że żyję i mogę zarabiać na życie , ponieważ gdyby nie oni nie wiem co by się teraz ze mną działo.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Uważa się Pan za najlepszego akrobatę w cyrku? Proszę uzasadnić.
(Sąsiad małżeństwa- Natalia)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Myślę że dobrze wykonuję moja prace ale uważam że każdy kto ma zaszyt być w tej pracy jest najlepszy .

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Opisz mi proszę swoje wymarzone miejsce pracy.
(Antek-Sara)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nigdy jaka jest moja wymarzona praca ale teraz gdy pracuję w cyrku niczego mi nie brakuje .

Prześlij komentarz