poniedziałek, 19 stycznia 2015

Widz, świadek występu Sachema (Michał Ś.)

Jestem widzem spektaklu Sachema. Postanowiłem zobaczy ostatniego wodza plemienia Czerwonych Wężów. Uważałem,że to będzie ciekawy spektakl.Chętnych na zobaczenia wodza nie było wcale tak mało. Widownia została zapełniona.Byłem bardzo podekscytowany.Na scenę wszedł dyrektor.Zapowiedział co wódz Sachem będzie robił na występie.Nie mogłem się doczekać.Po chwili na scenę wszedł Sachem.Wszyscy patrzyli na niego wyostrzonym wzrokiem łącznie ze mną.Wódz wydawał się być z siebie dumny jak król.Ja dalej nie mogłem przestać na niego patrzeć z podziwem.Miał na sobie płaszcz z gronostajów oraz był uzbrojony.Popatrzył złowrogo na widownie.Trzymając w ręku kij wydał okrzyk wojenny.Dyrektor wszedł na scenę i szepną coś na ucho Sachemowi.Sachem wszedł na drut próbując dojść na drugą stronę drutu bez straty równowagi.Kiedy już doszedł na drugi koniec drutu ponownie wydał okrzyk wojenny.

32 komentarze:

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co czułeś oglądając występ Sachema?
(Mleczarz Probst- O)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy nie bałeś się na widok uzbrojonego Sachema (uzasadnij dlaczego) (Kuntz Wunderli AN)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Nie było ci żal Sachema, że musi robić z siebie błazna przed widownią? Jeśli tak to dlaczego. Jeśli nie to dlaczego.

(Żyd-Błaszczi)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jaka była reakcja widowni po występie Sachema?
(Cyganka - EM)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jakie myśli według Ciebie kłębiły się w głowie Sachema podczas jego występu?

(dyrektor cyrku)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy zastanawiał się Pan, co by zrobił gdyby był na miejscu Sachema?

( Egzekutor Czerwiakow - MW)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co czułeś po występie Sachema?
(Mleczarz Probst Laura)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jakie uczucia Panem targały, gdy usłyszał Pan okrzyk wojenny oraz pieśń, którą Sachem zaśpiewał w języku niemieckim? Obawiał się Pan tego, że ostatni z plemienia Czerwonych Wężów będzie żądał zemsty? (proszę o uzasadnienie swojej wypowiedzi)
(sąsiad małżeństwa- AS)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy po występie, który Pan obejrzał, chciałby Pan bliżej zaprzyjaźnić się z Sachemem?
(Sachem-Kuba Z.)

Lawenda pisze...

Co tak naprawdę pan wie o podbitej ludności która kiedyś zamieszkiwała teren na którym stoi teraz Antylopa?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak pan myśli, czy sachem nie żywił urazy do białych za śmierć swoich przodków?
(Syn z Miłosierdzia Gminy.MJ)

Fanfiki Gimnazjum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fanfiki Gimnazjum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fanfiki Gimnazjum pisze...

Zdziwiło Pana zachowanie Sachema pod koniec spektaklu (zbieranie pieniędzy od publiczności)? (mama Antka, Konrad)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy czułeś jakieś dziwne poczucie że ty mogłeś zabić jego rodzinę?

(Przybysz do antyloppy Magda)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Skąd Twój podziw względem Sachema?

Jak myślisz, dlaczego jego występy wywoływały takie emocje?
Kuntz Wunderli (Julia)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak oceniasz relacje dyrektora cyrku z Sachemem?
(rozwiń odpowiedż)
(Kum Andrzej - Stefan)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Mleczarz Probst-O

Oglądając występ Sachema czułem się zachwycony i podekscytowany .

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Kuntz Wunderli AN

Na widok uzbrojonego Sachema trochę się bałem, ponieważ wiedziałem, że jest nieobliczalny, i że może w każdej chwili zaatakować.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Żyd-Błaszczi
Oglądając jak się błaźni trochę było go mi żal, ponieważ przykro było patrzeć jak wielki wódz się ośmiesza.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Cyganka EM
Po występie Sachema widownia była zachwycona występem.

Unknown pisze...

Jakie emocje towarzyszyły Ci podczas występu Sachema?
(Brizżałow-Wróbel)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Dyrektor cyrku
Moim zdaniem podczas występu myślach Sachema kłębiła się pewność siebie.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Egzekutor Czerwiakow-MW
Gdybym był na miejscu Sachema prawdopodobnie nie wszedłbym na scenę z taką pewnością siebie.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Mleczarz Probst-Laura
Po występie Sachema podziwiałem jego pewność siebie i dumę z jaką wkroczył na scenę.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Sąsiad Małżeństwa-AS
Kiedy usłyszałem okrzyk wojenny Sachema obawiałem się tego, że będzie żądał zemsty a ja będę jego pierwszą ofiarą jednak wszystko się później wyjaśniło.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Sachem-Kuba Z.
Po obejrzanym występie chętnie zaprzyjaźniłbym się z Sachemem,ponieważ dowiedziałem sie, że wszystkie jego zachowania były w ramach spektaklu.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@ Bawa2000
O podbitej ludności, którzy zamieszkiwali teren, na którym stoi Antylopa wiem tyle,że
zostali podbici :)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak oceniasz występ Sachema i Napisz dlaczego tak oceniłeś .
(Sachem Natalia)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak się czułeś po obejrzeniu i przeanalizowaniu występu Sachema? Co w tedy czułeś?
(Kowal Szymon)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy polecił byś innym ten Spektakl
[Mąż O.T]

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak wyglądał dyrektor cyrku ?
(Siostra Antka Rozalka - PS)

Prześlij komentarz