poniedziałek, 19 stycznia 2015

Mąż (Oskar T.)

Była to piękna miłość. Kochałem moją żonę ale nasze życie nie było usłane różami. Musieliśmy bardzo ciężko pracować, było to bardzo męczące. Tylko w niedzielę mogliśmy sobie odpocząć od trudnej pracy. W ten dzień było nas stać na drobne przyjemności w postaci spaceru ,piernika i kubka wody sodowej. Ale byliśmy szczęśliwi. Pewnego dnia zabolała mnie głowa i zemdlałem. Po tygodniu dowiedziałem się że jestem chory, była to choroba śmiertelna ale nic nie mogliśmy na to poradzić. Nie stać nas było na drogie lekarstwa ani kuracje w sanatorium . Cały czas byłem jeszcze przy nadzieji że nie umrę. Lekarz, który się zgodził na leczenie ponieważ był on naszym sąsiadem, mówił żonie że mogę jeszcze pokonać tę chorobę, lecz ja wiedziałem że to koniec. Co wieczór moja żona skracała mi pasek przy kamizelce ,którą nosiłem. Pewnie w ten sposób chciała mi udowodnić że nie chudnę a wręcz tyję. Ja jednak przesuwałem sprzączki od kamizelki ,ponieważ nie mogłem znieść jej rozpaczy. Zostało mi kilka dni życia i ostatnie dni z moją żoną ,która bardzo o mnie dbała i mnie kochała.Wiem że po mojej śmierci żona sprzeda wszystko co jej mnie przypomina ,a zwłaszcza kamizelkę i nasz ukochany dom,w którym spędziliśmy nasze wspólne szczęśliwe, choć ciężkie życie. Został już ostatni dzień mojego życia , wszystko zaczęło mnie boleć i czułem się bardzo źle,w końcu mój organizm się poddał i umarłem . 

29 komentarze:

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak czułeś się z tym, że z premedytacją okłamywałeś swoją żonę?
(sąsiad małżeństwa- AS)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy chciałby Pan, aby Pańska żona ponownie zakochała się i wyszła za mąż?
Kuntz Wunderli (Julia)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy zrobił Pan coś specjalnego dla żony skoro wiedział Pan, że niedługo przyjdzie Pański koniec?
(Widz Strzelec)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy zrobił Pan coś specjalnego dla żony skoro wiedział Pan, że niedługo przyjdzie Pański koniec?
(Widz Strzelec)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak Pan uważa jak wyglądałoby Wasze życie gdyby śmierć Was nie rozdzieliła ?

( Egzekutor Czerwiakow - MW)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego kochałeś żonę ?
(widz,świadek spektaklu Sachema Michał Ś)

Lawenda pisze...

Co kochałeś w swojej wybrance najbardziej? Dlaczego była tak wyjątkowa że wziąłeś ją za żonę? Czy była ona twoją pierwszą miłością?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co czułeś- w stosunku do żony- kiedy dowiedziałeś się, że ona Cię okłamuje? Miałeś jej to za złe czy może byłeś jej wdzięczny? Wyjaśnij dlaczego.

(dyrektor cyrku)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak wpływała na twój nastrój i psychikę ciężka praca?
Czy zawsze darzyłeś żonę takim samym uczuciem?( opisz jakie to były uczucia) (Kuntz Wunderli AN)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Opisz jak wyglądała twoja kamizelka
(Sachem Natalia )

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Opisz jak jest na tamtym świecie? Przecież umarłeś, to chyba już wiesz...
(Cyganka - EM)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Jak wyglądała twoja praca za życia, czym się zajmowałeś?
(Mleczarz Probst-O)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Czy bałeś się śmierci?, jeśli nie to jak ją przyjmowałeś?

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Kum Andrzej - stefan ^^ (o czy bałeś się śmierci)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Okłamywał Pan swoją własną żonę i w dodatku wiedziałeś o swojej niedalekiej śmierci... Nie przytłaczało to Pana i nie przeszkadzało w codziennym życiu?
(Kowal Szymon)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Co dokładnie robił Pan w Niedziele poza spacerami w parku? (Żyd Jan)

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@sąsiad małżeństwa
Nie robiłem tego z premedytacją,robiłem to po to aby ulżyć jej w cierpieniu

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Kuntz Wunderli
Tak chciałbym ponieważ samotność jest okropna.Może nowy mąż zapewnił by jej lepsze życie.

Fanfiki Gimnazjum pisze...

(Widz Strzelec)
Tak podarowałem jej moją magiczna kamizelkę i dom

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@( Egzekutor Czerwiakow - MW)
Nadal by było ciężkie i skromne ale pełne miłości i szczęścia

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@(widz,świadek spektaklu Sachema Michał Ś)
Ponieważ ona też bardzo mnie kochała była pracowitą i mądrą kobietą

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@Bawa2000
Ponieważ ona też bardzo mnie kochała była pracowitą i mądrą kobietą.Tak byłaon moją pierwszą i jedyną kobietą

Fanfiki Gimnazjum pisze...

(dyrektor cyrku)
Byłem jej wdzięczny ponieważ wiedziałem że robi to z miłości do mnie

Fanfiki Gimnazjum pisze...

(Kuntz Wunderli AN)
Bardzo często byłem smutny i zmęczony lecz zapominałem o tym w ramionach mojej żony

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@(Sachem Natalia )
Jest ona Czerwona i duża

Fanfiki Gimnazjum pisze...

(Cyganka - EM)
Jak mogę ci odpowiedzieć na to pytanie jeśli już nie żyje

Fanfiki Gimnazjum pisze...

@(Żyd Jan)
Siedzieliśmy z żoną wieczorami na trawie i oglądaliśmy gwiazdy

Fanfiki Gimnazjum pisze...

(Mleczarz Probst-O)
Pracowałem w polu

Fanfiki Gimnazjum pisze...

Dlaczego nie pożyczyłeś od kogoś pieniędzy, żeby kupić drogie lekarstwa, albo kurację w sanatorium ?
(Siostra Antka Rozalka - PS)

Prześlij komentarz